Last Epoch, indyczkowy H&S doczekał się wersji 0.9 i jest na ostatniej prostej do opuszczenia early access. Nowa łatka wprowadza dużo zmian – w tym tą najbardziej przez fanów wyczekiwaną, czyli tryb multiplayer. Co jeszcze znajdziemy w grze? Oto szybki przegląd:
- Multiplayer – można tworzyć drużyny do 4 osób; każdy z graczy dostanie swój loot, którym można się będzie wymieniać w ramach instancji mapy;
- Dostosowanie endgame do trybu wieloosobowego (Dungeons, Areny, Monolith of Fate);
- Uaktualnienie map – nowy layout, modele i tekstury, czyli ogólnie ładniej;
- Wrogowie – nowe modele dla starych znajomych oraz kilku nowych niemilców; poprawiono również dźwięki z nimi związane;
- Aktualizacja skilli – balans, lekkie modyfikacje niektórych drzewek, ale również poprawa efektów wizualnych i dźwiękowych;
- Poprawa combat-feeling – wrogowie będą umierać w bardziej widowiskowy sposób; dostali też nowe animacje, a reakcja na cios uwzględni kierunek, z którego nadszedł atak;
- Nowe przedmioty unikalne oraz modyfikacje tych już istniejących (modele i statystyki);
- Nasi bohaterowie dostaną ulepszone animacje, efekty wizualne oraz nowe modele pancerzy;
- Co ważniejsi NPC również dostaną upgrade w postaci nowych modeli i animacji;
- Soundtrack rozrósł się o szereg nowych utworów;
- Optymalizacja gry i poprawa szeregu większych i mniejszych błędów.
Mam tę grę od wersji 0.7.2 i z przyjemnością obserwuję jej stały, regularny rozwój. Widać, że twórcy wkładają naprawdę dużo pracy w ten tytuł, stale dodając nowe rzeczy – nie tylko poprzez dokładanie treści do end game, ale ulepszając też początkowe rejony, by zapewnić nowym graczom jak najlepsze pierwsze wrażenia.
Strona gry w Steam: https://store.steampowered.com/app/899770/Last_Epoch/
Pełna lista zmian: https://forum.lastepoch.com/t/the-convergence-update-beta-0-9-patch-notes/51975