Aktualności

Game Dev Fest 2024 – 29 maja – gośćmi będą Daniel Shek oraz Raman Chakhouski

W najbliższą środę (29 maja) zapraszamy na kolejne spotkanie w ramach Game Dev Fest 2024. Tym razem gośćmi będą Daniel Shek oraz Raman Chakhouski.

Game Dev Fest jest cyklem spotkań z osobami od lat związanymi z polską branżą tworzenia gier komputerowych. Składa się z czterech cotygodniowych spotkań – każde z nich jest świetną okazją do wysłuchania doświadczonych gamedeveloperów i skorzystania z ich rad. W maju panel odbędzie się po raz dziesiąty.

Service Games: Leaving Old-School Product Games in the Dust

Will talk about why we should treat GaaS with respect, how it actually can improve product and its design.

Daniel Shek

Daniel Shek — Game Designer from Belarus, specializing on systems on GaaS projects and Gamification. Worked on multiple projects for different platforms (mobile, XR, PC and console), most known projects are World of Tanks and Dying Light 2. With my designs i prefer give player opportunity to earn the experience, not just hand it in!

Mastering C++ Debugging For Unreal Engine Games

Wykład koncentruje się na debugowaniu kodu C++ dla gier na Unreal Engine. Wśród kilku innych punktów omawia logowanie, wykorzystanie breakpointów/Address Sanitizer, diagnozowanie problemów w wielowątkowych aplikacjach, proces debugowania cooked game i diagnostykę problemów z DirectX 12. Stopniowo przechodzi od tematów trywialnych do bardziej zaawansowanych.

Raman Chakhouski

Raman Chakhouski — Urodziłem się w Białorusi, od 2020 mieszkam w Polsce. Mam 10+ lat doświadczenia programowania w Gamedev, 7+ lat z Unreal Engine (3->4->5). W przeszłości pracowałem także z Unity i in-house silnikami w moich poprzednich firmach.
Wśród moich mobilnych projektów: – Zombie CastawayKlondike Adventures Farm Game w których pracowałem jako Senior Engine Programmer/co-Architect.
Od 2016 r. pracuję tylko z Unreal Engine. W dniu dzisiejszym pracuję w Warszawskim dziale firmy PCF (People Can Fly) jako Senior Engine Programmer. Zajmuję się głównie optymalizacją wydajności, feature’ami, debugowaniem i naprawieniem problemów na poziomie silnika.
Wśród moich projektów dla People Can Fly: – OUTRIDERSOUTRIDERS WORLDSLAYER EXPANSION

Gdzie i kiedy?

Miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 133
Dzień: środa 29 maja 2024 r.
Godziny: od 19:00 do ok. 21:30

Wydarzenie na Facebooku: Daniel Shek + Raman Chakhouski – Game Dev Fest 10

Więcej informacji:

Oficjalna strona Game Dev Fest: http://www.gamedevfest.pl
Oficjalna strona KNTG „Polygon”: http://kntgpolygon.pl
KNTG „Polygon” na Facebooku: https://www.facebook.com/kntg.polygon
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/user/kntgpolygon

Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Twórców Gier „Polygon” – grupa działająca przy Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Koło funkcjonuje od 2009 roku i liczy sobie ponad 500 oficjalnych członków na Discordzie oraz średnio około 50 osób spotykających się co tydzień w ramach prezentacji tematycznych, wykładów i warsztatów. Głównym celem Koła Naukowego Polygon jest poszerzanie ogólnej wiedzy związanej z tworzeniem gier komputerowych. Oprócz tego Koło buduje społeczność twórców gier w Polsce oraz pomaga w zdobyciu doświadczenia i wejściu na rynek pracy.

Patronami medialnymi są Magazyn CD-Action, Na Pograniczu, Lubiegrac.pl, Grajmerki – gry nie tylko kobiecym okiem i dlaStudenta.pl.

Kr4wi3c

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button