Aktualności

Chains of Fury – zapowiedź

Komiksowy FPS w stylu retro

Chains of Fury to nowy polski tytuł FPS utrzymany w komiksowym klimacie, który w przyszłym roku wyląduje na PC i Nintendo Switch. Oprócz ciekawej oprawy wizualnej ma zawierać bardzo rozbudowany system zniszczeń otoczenia oraz intensywną i brutalną rozgrywkę.

Gra ma posiadać rozbudowany system zniszczeń otoczenia pozwalający na zniszczenie co najmniej 80 procent ścian na danym poziomie. Możliwości szerzenia destrukcji mają przekładać się bezpośrednio na rozgrywkę – będzie można np. utorować sobie drogę do ukończenia danego poziomu, a także wykorzystać otoczenie do zaskoczenia przeciwników. Twórcy przygotowują także liczne sekrety, które przyjdzie nam odkrywać podczas rozgrywki.

Chains of Fury ma być swoistym powrotem do korzeni gier FPS. Aczkolwiek nie do końca. Ma posiadać najlepsze rozwiązania znane ze strzelanek z lat 90, ale także sporo całkiem współczesnych. Jak chociażby rezygnacja z systemu kluczy, które były nieodłącznym elementem starych shooterów, ale często stopowały rozgrywkę i nie raz były powodem frustracji wśród graczy. Szczególnie kiedy trzeba było wrócić się na początek levelu bo się zapomniało o jakiejś karcie otwierającej bardzo ważne drzwi. Kiedy powstawał koncept gry, pojawił się pomysł, że skoro możesz rozwalić ścianę i drzwi, to po co ci klucz? Z buta i do przodu w akompaniamencie thrashowej muzyki.

Chains of Fury to w pewnym sensie hołd dla dawnych FPS-ów, w których liczyła się bezkompromisowa zabawa, oraz powieści graficznych. Wśród inspiracji stojących za Chains of Fury mogę wymienić np. kultowe już w niektórych kręgach komiksowe serie Lobo i Hellboy, a także rysunki Mike’a Mignoli. Sama rozgrywka będzie intensywna, brutalna i krwawa, ale oczywiście w granicach nieco groteskowej konwencji komiksowej” – mówi CEO Cobble Games i pomysłodawca gry, Krzysztof Orzędowski.

Główne cechy gry:

  • brutalna, krwawa i intensywna rozgrywka;
  • komiksowa oprawa graficzna;
  • nowatorski system zniszczeń otoczenia;
  • rozbudowany arsenał pełen szalonych broni;
  • 6 zróżnicowanych światów;
  • liczne nawiązania do klasycznych strzelanek;
  • metalowa ścieżka dźwiękowa;
  • tryb rozgrywki wieloosobowej (z podzielonym ekranem).

Gra jest tworzona przez dwie polskie firmy – Art Games Studio S.A. oraz Cobble Games. Wydawcą będzie Gaming Factory S.A.

Data premiery Chains of Fury na PC (Steam) oraz Nintendo Switch została zaplanowana na IV kwartał 2020 r. Wydawca nie wyklucza, że gra pojawi się później również na innych konsolach.

Chains of Fury (Steam):

https://store.steampowered.com/app/1121320/Chains_of_Fury/

 

Kr4wi3c

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button