Największe w Polsce badanie graczy, które ma odpowiedzieć na pytanie kim jesteśmy, co robimy. Może dzięki niemu w końcu przełamane zostaną stereotypy, że gracze to w dużej większości no-lify siedzące po kilkanaście godzin przed ekranem komputera, dla których każde wyjście poza świat wirtualny może okazać się tragiczne w skutkach.
Badanie to może pozwoli zobaczyć jaki jest prawdziwy obraz polskiego gracza. Sam jestem ciekaw jak to wyjdzie, chociażby ze średnią wiekową, bo jak wiemy ponoć zwiększa się ona z biegiem czasu. Gry to nadal młode medium, w które bawią się coraz starsi, a może raczej ci sami, którzy zaczynali 15 czy 20 lat temu? Zapewne tego typu rzeczy wyjdą po przeanalizowaniu wyników. Dowiemy się pewnie również ile średnio wydajemy kasy rocznie na gry i jak jeszcze spędzamy nasz czas wolny.
Badanie to jest realizowane przez IPSOS i ma na celu „Potwierdzenie pozytywnego wpływu gier wideo na rozwój personalny jednostki i poszerzenie jej horyzontów.”
My już daliśmy się przebadać, do czego i Was zachęcamy.