Pod koniec kwietnia, po 6 latach prac wyszła ukończona, ostateczna wersja podobno najlepszego moda do Doom2 – Wolfenstein: Blade of Agony. Samodzielnej gry, bazującej na silniku GZDoom, utrzymanej w duchu strzelanek pierwszoosobowych z końca lat 90-tych. Według niektórych, najlepszy Wolfenstein od czasów RTWC.
Blade of Agony to nie tylko pastisz klasycznych strzelanek w rodzaju RTCW, Call of Duty i Medal of Honor, to także autorska wizja, jak mógłby wyglądać zmodernizowany Wolfenstein.
Co na nas czeka w Blade of Agony:
- 30 poziomów (plus etapy bonusowe), w trzech kampaniach;
- 10 dostępnych języków (en, de, es, ru, pt, it, tr, fr, cz, pl);
- Połączenie modeli low poly ze sprajtami w wysokiej rozdzielczości;
- Uzbrojenie z okresu II Wojny Światowej;
- Interaktywne postacie niezależne;
- Wymagająca sztuczna inteligencja wrogów;
- Widowiskowe efekty specjalne (pogoda, żywioły, eksplozje itp.);
- Nowoczesne shadery (rozmycie ruchu, szum, flary itp.);
- Oraz wiele, wiele więcej!
Strona projektu:
https://boa.realm667.com/index.php