Down to Hell opowiada historię bezimiennego rycerza, który mierzy się ze światem pełnym chaosu oraz demonicznych kreatur. Produkcja Red Dev Studio koncentruje się na walce – gracz może korzystać ze słabych (szybkich) i silnych (wolnych) ataków podstawowych. Ciosy łączyć można w dłuższe sekwencje, a dodatkowe możliwości dają też czary oraz ciosy specjalne. Twórcy gry przygotowali również system ripost, dzięki któremu możliwe jest odparcie niektórych ataków.
Gra oferuje w sumie dwa zróżnicowane rozdziały, w których nie zabraknie starć z różnymi kreaturami i bossami (m.in. demoniczny robal Crimson i diabelna panna Solitude). Jak wskazują twórcy, ukończenie tytułu średnio ma zająć ok. 3 godzin.
Główne cechy Down to Hell:
- szybka i dynamiczna walka;
- unikalni bossowie;
- ciężka i mroczna atmosfera;
- ręcznie rysowane przerywniki filmowe;
- heavymetalowa ścieżka dźwiękowa (m.in. Decapitated i Koronal).
Datę premiery na Nintendo Switch zapowiedziano na 23 grudnia 2019 r.
Nintendo eShop:
https://www.nintendo.com/games/detail/down-to-hell-switch/
Steam:
https://store.steampowered.com/app/961040/Down_to_Hell/
Trailer: