W końcu! Chciałoby się zakrzyknąć. Multiplayer do Sniper Ghost Warrior 3 stał się faktem. Miał być na premierę ale coś nie pykło i dostajemy go teraz po niespełna 10 miesiącach od premiery. Czy to ma jeszcze sens? Wszak to już tytuł nieco przeleżały i nieświeży. Niby będzie się jeszcze przez długi czas sprzedawał ale czy aby ta aktualizacja jest na tyle interesująca by ponownie przyciągnąć do siebie graczy. Tych nowych i tych, którzy sobie odpuścili odbijając się od od gry przez liczne jej niedoróbki i błędy.
Jestem ciekaw jak się sytuacja rozwinie i czy przypadkiem multi nie okaże się podobnie martwe jak sama gra. Na pewno przez weekend będziemy grubo testować.
Aktualizacja dodaje multiplayer, w którym zagramy w trzy tryby, na czterech dostępnych mapach. Oprócz tego patch wprowadza kilka poprawek kampanii single player. Poniżej szczegółowa lista:
- Multiplayer support:
- 3 game modes available:
- Sharpshooter
- Bounty Hunter
- Team Deathmatch
- 4 maps available:
- Village
- Monastery
- Wind Tunnel
- Frozen Lake
- 2 additional maps in DLC:
- Containers
- Canyon map
- Players will be able to use most of the rifles from single player campaign:
- 9 sniper rifles
- 7 side arms
- 24 character models including Lydia and Raquel
- New multiplayer specific gadgets
- 3 game modes available:
- Random crash loading screen fix
- SFX tweaks of falling tree during Prologue
- Added proper animation of using extreme navigation at one of the POIs on Village map
- Melee attack feature added in MP
- New loading screens for MP
- Sniper rifle aiming mechanics adjustments for MP
- New MP specific gadgets
- Shadows/lighting/explosions VFX improvements
- TPP animations improvements
- FPP vault animations tweaks
- Japanese localization tweaks
- Sabotage DLC loading screen tutorial fix
- Shipunkov K96 weapon scope zoom description fix
- Weapons and gadgets description tweaks
- Fixed issue with Lada changing colors
- Other minor bug fixes
Źródło: http://sniperghostwarrior3.com/blog/2018/01/25/sgw3-multiplayer-update-release-info/