Aktualności

WoodZone – zapowiedziano symulator drwala na PC

W WoodZone gracz będzie mógł zostać przedsiębiorczym drwalem i stworzyć drzewne imperium. Gra ma łączyć elementy strategii ekonomicznej, RPG i symulatora. Tytuł ma wyróżniać się m.in. dużą przystępnością, otwartym światem oraz stylizowaną grafiką low poly 3D.

Nad grą pracuje polsko-niemieckie studio DeSand, które jest także odpowiedzialne za powstające równocześnie Lands of Raynar – miks RTS i RPG. Wydawcami na PC będą Ultimate Games S.A. i Gaming Factory S.A.

WoodZone łączy w sobie elementy różnych gatunków, w tym strategii ekonomicznej, RPG i symulatora, tworząc razem ciekawą mieszankę. Twórcy szykują wiele różnych możliwości działania. Gracz będzie mógł pozyskiwać drewno, transportować je do odbiorców, a także korzystając z tego surowca będzie mógł konstruować budowle. Gra ma mieć tryb jednoosobowy, jak i opcję gry dla większej liczby osób (tryby PvP oraz co-op).

To pierwsza gra, która tak kompleksowo podchodzi do tematu przemysłu drzewnego. W WoodZone łączymy przystępność rozgrywki z ogromem różnych opcji. Możliwości prowadzenia wycinki drzew są bardzo rozbudowane, ale równie wiele uwagi przykładamy do innych sfer drzewnego świata, w tym m.in. logistyki oraz budownictwa. Można zająć się transportem, zarządzaniem czy tworzeniem specjalistycznych budynków. Możesz budować wielką firmę, ale możesz też wspinać się po szczeblach kariery w innej drzewnej korporacji. Właściwie każdy znajdzie w WoodZone coś dla siebie” – mówi COO DeSand, Jakub Struś.

Ważną rolę w WoodZone pełni proceduralnie generowany świat, dzięki któremu możliwa będzie m.in. eksploracja różnych stref klimatycznych. Modułowy system budowy pozwala z kolei na zaprojektowanie własnego tartaku, fabryki, domu mieszkalnego czy dowolnego innego budynku. Studio DeSand przygotowało również realistyczny system ekonomiczny, w którym kluczowe są zachowania graczy.

Od 21 sierpnia do 20 września br. na platformie crowdfundingowej Kickstarter będzie prowadzona zbiórka funduszy, które zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę gry (np. tryb VR, wydanie gry na konsolach i dodatkowe rozszerzenia). Minimalny próg ustalono na 10 tys. euro. Osoby, które wesprą projekt, mogą liczyć m.in. na dostęp do grywalnego dema i różne specjalne dodatki.

WoodZone – główne cechy:

  • życie przedsiębiorczego drwala;
  • masa różnych funkcji i elementów;
  • modułowy system budowy;
  • rozgrywka jedno- i wieloosobowa (PvP, co-op);
  • realistyczny system ekonomiczny;
  • stylizowana grafika low poly 3D;
  • proceduralnie generowany świat.

Datę premiery WoodZone na PC (Steam Early Access) zaplanowano na IV kw. 2020 r.

WoodZone (Steam):

https://store.steampowered.com/app/924380/WoodZone/

WoodZone (Kickstarter):

https://www.kickstarter.com/projects/desand/woodzone-unique-lumberjack-sandbox

Kickstarter Launch Trailer:

Gameplay Trailer:

Podstawowe informacje o grze:

  • tytuł: WoodZone
  • gatunek: strategia ekonomiczna, open world, rekreacyjne, symulacje, RPG, multiplayer, niezależne
  • producent: DeSand
  • wydawca: Ultimate Games S.A., Gaming Factory S.A.
  • język: angielski
  • data premiery: IV kw. 2020 r. (PC – Steam Early Access)

Kr4wi3c

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button