Aktualności

Trochę zimnych wieści z obozu Asmodev

Jak można wywnioskować po świeżych newsach wrzuconych na Steam, w zespole Asmodev nie ma nudy. Priest Simulator: Vampire Show czeka na wyjście z EA (czyżby gra była bliska ukończenia?), a do Booze Masters: Freezing Moonshine wjechał zimny patch usprawniający bądź psujący rozgrywkę. Zależy z której strony spojrzeć. A to jeszcze nie wszystko. Jednym słowem – dzieje się.

Booze Masters: Freezing Moonshine

Gra w ostatnich dniach dostała patch, który coś tam ponoć nawet naprawia. Chociaż moim zdaniem nieco psuje zabawę. Nie wszystkie rzeczy jednak zostały poprawione, bo – „nie możemy gry poprawiać w nieskończoność.” O tym ile nowych bugów doszło zespół milczy 😉

  • W poprzednim buildzie dało się wyjść za mapę – raz czy dwa mi się zdarzyło;
  • W poprzednim buildzie można było oszukiwać i przeskakiwać do miejsc, które nie były przeznaczone do użytku na danym etapie rozgrywki – to akurat było spoko, dzięki temu udało mi się w kilku miejscach pójść „na skróty”, zmiana moim zdaniem bardzo na minus;
  • W poprzednim buildzie mechanika skakania była irytująca, Quella odbijała się od ścian niczym kauczuk;
  • W poprzednim buildzie nie było sensownych punktów orientacyjnych i można się było łatwo zgubić.
  • W poprzednim buildzie nie było tablic z mapami;
  • W poprzednim buildzie soundtrack był krótki i monotonny;
  • W poprzednim buildzie podpowiedzi na UI były niewystarczające;

Priest Simulator: Vampire Show

Czeka nie tyle na bycie ukończonym, co na właściwy układ gwiazd i innych wydarzeń, które pozwolą mu wyjść z Early Accessu w pełnym blasku. Jak nie wiecie o co kaman, to znaczy, że o kasę. Premiera może być tylko dwa razy i tylko dwa razy dostaje się szansę na widoczność, która może zapewnić godziwy zarobek. Dlatego czekamy na synchronizację. Z czym? Nie powiem, bo NDA i bo niespodzianka.

Mercyful Flames: The Witches

Jest najbliżej wydania. Świeżutkie, pachnące, zabugowane demo jest już przygotowane i podobno czeka już tylko na znak-sygnał na oficjalne ogłoszenie premiery.

W skrócie o grze:

Będzie to gra utrzymana w formule mrocznego mockumentu. Pozwoli zagłębić się w historię wierzeń w diabły i czarownice, a także zanurzyć się w ciemnościach średniowiecza, gdzie Lucyfer będzie służył za przewodnika. Inspirowana klasycznym filmem Häxan (Czarownice) z 1922 roku. Gra ma skupiać się na opowiadaniu historii, a także budowaniu mrocznej i ciężkiej atmosfery.

Human Farm

Już zdążyłem zapomnieć, że taki projekt w ogóle istnieje i kto za niego odpowiada. Gra obecnie jest przenoszona na Unreal Engine 5. Nie spodziewałbym się jednak szybkiej premiery, ponieważ – „To gra z największym komercyjnym potencjałem, więc będzie powstawać jeszcze przez wiele miesięcy, żeby jakaś maruda znowu nie wystawiła czerwonej recenzji, bo się jej coś źle kliknęło.”

 

Kr4wi3c

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button