Już 8 maja zapraszamy na pierwszy z cyklu wykładów Game Dev Fest! Jeśli interesujesz się tworzeniem gier lub po prostu chcesz się o nich czegoś dowiedzieć – to miejsce w sam raz dla Ciebie!
Game Dev Fest jest cyklem spotkań z osobami od lat związanymi z polską branżą tworzenia gier komputerowych. Składa się z czterech cotygodniowych spotkań – każde z nich jest świetną okazją do wysłuchania doświadczonych gamedeveloperów i skorzystania z ich rad. W maju panel odbędzie się po raz dziesiąty.
Na pierwszym spotkaniu wystąpi dwóch prelegentów, którzy opowiedzą o:
Highlevelowy mindset jako narzędzie twórcy gier
W procesie kreatywnym bardzo łatwo zafiksować się na szczegółach, jednak rozmowy na poziomie detalu nie zawsze są odpowiednią drogą do celu. W swojej podróży przez branżę miałem okazję zaobserwować różne patterny – niektóre bardziej, inne mniej skuteczne i chociaż nie zjadłem jeszcze wszystkich rozumów mam kilka wniosków. Podczas talka postaram się zachęcić wszystkich, żeby czasami spojrzeli w 'duży obrazek’.
Krzysiek „Dalton” Pachulski — Absolwent’ KNTG Polygon, Technical Director w One More Level. Zajmuje się projektowaniem systemów, produkcją techniczną, komunikacją między działami i ma pod opieką zespół programistów. W niedalekiej przeszłości reprezentował Epic Games jako Ewangelista i zwiedził niejedno studio, widział wiele projektów na różnych etapach i przyglądał się ich problemom. Z zamiłowania programista z zacięciem do programowania tooli, grafiki, systemów i ogarnianiem Unreal Engine od środka. Z radością uczestniczy we wszelkiej maści około gamedevowych wydarzeniach, uwielbia się dzielić swoim skromnym doświadczeniem i nieustannie stara się pozyskiwać nowe skille.
To i owo o animowaniu w gamedevie
Jak układać sobie pracę z samym sobą i innymi, żeby nic Cię nie zaskoczyło.
Paulina Cieślik — W wieku 29 lat postanowiła zostać animatorem 3D w gamedevie. Od pięciu lat pracowała w trzech firmach growych. Jej ostatnia wydana produkcja to Ghostrunner 2. W wolnym czasie gra w survivale z przyjaciółmi, sama w indyki lub nabija z najlepszą przyjaciółką tysięczną godzinę w Overwatcha.
Gdzie: Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych, sala 133
Kiedy: środa 8 maja 2024 r.
W godzinach: od 19:00 do ok. 21:30
Więcej informacji na wydarzeniu Facebookowym: https://fb.me/e/4o7D77tW1
Pełny harmonogram edycji znajdziecie na stronie internetowej: https://www.gamedevfest.pl/
Więcej informacji:
Oficjalna strona Game Dev Fest: http://www.gamedevfest.pl
Oficjalna strona KNTG „Polygon”: http://kntgpolygon.pl
KNTG „Polygon” na Facebooku: https://www.facebook.com/kntg.polygon
Kanał YouTube: https://www.youtube.com/user/kntgpolygon
Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Twórców Gier „Polygon” – grupa działająca przy Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Koło funkcjonuje od 2009 roku i liczy sobie ponad 500 oficjalnych członków na Discordzie oraz średnio około 50 osób spotykających się co tydzień w ramach prezentacji tematycznych, wykładów i warsztatów. Głównym celem Koła Naukowego Polygon jest poszerzanie ogólnej wiedzy związanej z tworzeniem gier komputerowych. Oprócz tego Koło buduje społeczność twórców gier w Polsce oraz pomaga w zdobyciu doświadczenia i wejściu na rynek pracy.
Patronami medialnymi wydarzenia są CD-Action, Na Pograniczu i lubiegrac.pl.