Aktualności

Straszniejsze noce i bardziej dynamiczny parkour – aktualizacja Good Night, Good Luck w Dying Light 2 Stay Human

Trzeba przyznać, że premierowe Dying Light 2 Stay Human było mocno średnie. Finalnie gra bardzo odbiegała od tego, co obiecywano nam w zapowiedziach (wydaje się znajome?). Niesiony na fali hypu oczywiście zakupiłem tytuł i… szybko pożałowałem. Pierwsze Dying Light mimo upływu lat nadal prezentowało się zdecydowanie lepiej.

Techland jednak jest firmą słuchającą graczy, czego dowodem jest kolejna duża aktualizacja. W końcu (dwa lata po premierze) jest szansa, że dostaniemy taką grę, jaką mieliśmy dostać od początku. Wyśmienicie. Tylko pojawia się jedno pytanie. Kiedy zagrać?

Po ostatnich aktualizacjach sam ostatnio wróciłem do gry, ale oto właśnie wyszła kolejna. W dodatku troszkę mieszająca z balansem rozgrywki i wprowadzająca kilka jeszcze innych usprawnień. Co w takim wypadku zrobić? Wracać do gry czy jeszcze się wstrzymać i czekać na wydanie kompletne?

Ciężka sprawa. Chyba trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać. Niech tego „Dying Lighta” Techland połata, naprostuje, tak żeby rozgrywka stanowiła kompletne doświadczenie. A póki co przyjrzyjmy się co tam nowego dodano.

Aktualizacja Good Night, Good Luck wprowadza znaczące zmiany do rozgrywki Dying Light 2 Stay Human, w tym poprawki mechaniki parkouru oraz modernizację systemu nocy. Podkreślono różnice pomiędzy porami doby, wzbogacając noc o cięższy, znany z horrorów klimat. W tym celu twórcy ze studia Techland zmniejszyli widoczność w ciemnościach. Mroczną atmosferę zapewni również odświeżona oprawa dźwiękowa, z efektami wysuwającymi się na pierwszy plan. Od teraz Przemieńce będzie można spotkać również na dachach, przez co po zmroku żadne miejsce nie będzie bezpieczne.

Dzięki aktualizacji sekwencje pogoni będą bardziej wciągające, między innymi za sprawą poprawek wprowadzonych do mechaniki parkouru – nowych animacji, większej kontroli postaci znajdującej się w powietrzu, oraz utrzymania pędu.

Kolejną nowością ma być możliwość zagrania na mapach stworzonych przez modderów bezpośrednio w Dying Light 2 Stay Human, bez konieczności pobierania zewnętrznych aplikacji czy edytorów. Oznacza to, że na graczy czeka dużo nowej rozgrywki. Funkcja na razie jest dostępna jedynie na PC, jednak aktualizacja Map Społeczności trafi na konsole oraz Steam Deck jeszcze w tym roku.

Kolejną zmianą jest poprawiona jakość grafiki w trybie Ultra na PC, a także korekta kolorów – “Harran Sunset” – nadająca grze wyglądu bardziej zbliżonego do jedynki.

Więcej informacji na temat gry Dying Light 2 Stay Human i firmy Techland można znaleźć na dyinglight2.com

 

Kr4wi3c

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Back to top button