Main menu

Dying Light patch 3

14 lutego ukazał się kolejny update Dying Light, patchujący grę do wersji 1.4.0. Wprowadza sporo poprawek poprawiających stabilność i wydajność, oraz przywraca możliwość modowania przy zachowaniu równych szans w trybie multi.

Najważniejsze wprowadzone zmiany to:

  • w końcu w opcjach można wyłączyć efekt ziarna, przez co gra wygląda zdecydowanie lepiej;
  • o ile się nie mylę, to teraz na mapie wyświetlają się zadania poboczne w miejscach, których jeszcze nie odkryliśmy; do tej pory zadania poboczne zaznaczały się na mapie tylko z miejsc, które już odwiedziliśmy;
  • poprawione problemy z płynnością, przez co gra działa lepiej – w moim przypadku stabilne 30 – 50 klatek przy ustawieniach grafiki jak niżej /moją konfigurację można podejrzeć tutaj/

DyingLightGame 2015-02-15 20-50-47-76

  • poprawiono problem z dołączaniem do gier sieciowych w trybie Be the Zombie;

Niestety dalej nie można zmienić języka napisów niezależnie od wybranej wersji językowej.

 

Lista wszystkich wprowadzonych zmian przedstawia się następująco:

Hardware, performance & stability issues
• Resolved various stability issues
• Numerous general performance optimizations
• Significantly reduced RAM memory usage

Gameplay issues
• Added option to disable film grain video effect
• Fixed the issue with reaching Survivor Rank 25
• Optimized video memory management to eliminate “ResizeBuffers failed 0x887a0005” error message
• Fixed extremely long load times that some users were experiencing
• Resolved issues with unlocking certain achievements
• Fixed the issue with ammo disappearing from player’s inventory when attempting shooting challenges
• Resolved issues with Personal Statistics menu
• Fixed problems with using keys assigned to gameplay features during chat
• Fixed duplicating weapons exploit

Be-the-Zombie mode
• Fixed the ‘infinite spit’ exploit in Be-the-Zombie mode
• Fixed several issues with connecting to games when playing as the zombie /w końcu – bo problemy z tym były straszne/
• Added additional tools for tracking network issues

Game data integrity (modding)
• Games can be modded
• Modded games will not work online with original unchanged versions
• Modded games will work with other identically modded games

Graphical Bugs
• Resolved extremely low resolution textures on certain objects regardless of texture quality settings

Linux specific improvements:
• Fixed motion blur switching via main menu
• Fixed messaging when playing cross-platform session

Known issues we are still working on:
• Screen flickering when using dual-GPU setups
• Radeon support on Linux platforms

Niepoprawny marzyciel, słuchający na codzień dziwnie nie wpadającej w ucho muzyki z gatunku tych ostrzejszych, grający z reguły we wszelkiego rodzaju FPS'y podszyte lekko warstwą cRPG ale nie pogardzający też cRPG pełną gębą oraz raz na jakiś czas jakąś przygodówką z rodzaju tych starszych.

Słów kilka o co chodzi

Napograniczu.net to gry, planszówki, filmy, książki, wydarzenia z perspektywy pary po trzydziestce.

Kontakt

Chcesz się z nami podzielić ciekawym tematem?
Robisz grę i chciałbyś żebyśmy o niej napisali?

Skontaktuj się z nami:

kontakt@napograniczu.net